Post by tifwamedobo on Mar 16, 2022 9:00:48 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Siege Castles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Siege Castles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit kolikoiden lisäämiseksi ▞▞▞
▞▞▞ Siege Castles 2022 version ▞▞▞
Huono otteluhaku. Lv5 vs lv10 / lv9 vs lv 18 / lv9 vs lv23 Kiitos vastauksesta. Kuitenkin matalan tason pelaaja löysi vihollisen, joka pystyi pyyhkimään koko linnan yhdellä iskulla, on erittäin huono kokemus.
En pääse latausnäytön ohi
Se on hauska peli, joka on erittäin f2p-ystävällinen. Voit jatkaa pelaamista senkin jälkeen, kun ruokasi/energiasi loppuu, älä vain ansaitse täysiä palkintoja voittaneista taisteluista. Sinulla on täysi määräysvalta kaikesta tekemästäsi, ainoa valitus on, että se ei selitä, kuinka saada lisää työntekijöitä, ja olen pelannut päivittäin yli kuukauden ja silti minulla on vain kaksi, joilla aloitin.
Oli hieno peli, on edelleen kunnollinen. Mutta jonkin ajan kuluttua se vanhenee, ei uusia rakennuksia, ei uusia aseita ja vain 1 tehtävä, joka ei kestä kauan. Ja muutamat päivitykset ovat melkein hyödyttömiä, taistelukohtaisten palkintojen päivittäminen kuluttaa enemmän leipää, joten loppujen lopuksi se on pitkälti sama, se paranee hieman, mutta ei paljon. Ja päivittäminen korkeamman aarretason avaamiseksi on ajanhukkaa, sillä saat silti tason 1 palkintoja 99 % ajasta.
Pidän pelistä, että se on hieman hidas, mutta se on hauskaa
Pitää vain tottua pelaamiseen
Kiva peli. Oli hauskaa, mutta tuntuu siltä, että siitä puuttuisi joitain (paljon) ominaisuuksia. Kuten kauppa ostaa helmiä jne. ei ole varsinaisia tarjouksia, nippuja jne. Vain super kallista tavaraa. Se estää minua maksamasta niin vähän niin paljon käteistä. Hauska peli silti
Siege Castles Strateji Oyunları txzb
Tarkoitan, että se on ok, mutta se voi olla parempi oltho se on silti hyvä peli, pidän siitä, se on vain, että sinun on hankittava tornit ja laskettava ne alas
Minulla oli vain mieletöntä hauskaa sen kanssa, se on hyvä siihen. Syy, miksi annan sille vain 2 tähteä, johtuu siitä, että ne tarjoavat mainoksia, jotka lisäävät voittojasi taisteluista vain silloin, kun ruoka on vähissä, joten et voi taistella hämärää S#!t:tä vastaan.
Se on hyvä peli, jonka lopettaminen kestää kauan
Kaiken kaikkiaan todella hauskaa, mutta voisi ehdottomasti hyötyä tapasta valita taistelujen nopeus.
Ei todellakaan maksa pelata, itse asiassa nämä kaverit voisivat saada enemmän rahaa, mutta he eivät. Pidän siitä, koska voit aloittaa ottelut ja ne päättyvät nopeasti. Tapasit suhteellisesti samanarvoisten ihmisten kanssa ja vastustajasi opettavat sinulle varmasti, mitä teet väärin.
Kamala peli
Pakko katsoa mainoksia 1–2 minuuttia lol, vaikka maksaisit. onnistuit! Pääsin Uninstalleriin 15 minuutissa
Se on hyvä peli, mutta hieman liian hidas lataus- ja tehtävien suorittamisajoissa
Sen prosessori on roskaa, sotilaani ovat puolustuksessa. Tuhoan kaikki heidän tykkinsä ja katapultinsa. Silti sotilaani eivät tule ulos, heidän jousimies kävelee ovelleni ja sotilaani ei vain tule ulos. Mitä enemmän pelaan, sitä enemmän tämä peli on roskaa.
Siege Castles Strateji Oyunları txzb
Olen tasolla 12...arvatkaa kuinka monta tasoa 12 kohtaan? 0. Olen kohdannut 1 tason 13, lukuisia tasoja 15 ja 16 jopa tasoilla 21s. Ei ihme, että pystyn nousemaan tasolle. Kamala Kamala pelaajien epäsuhta. Ehkä minulla on onni ja voitan yhden kierroksen 25:stä. Ehkä. Korjaa matchmaking tasaisempaa pelikokemusta varten. Tehopisteet?? Mikä kuorma. Väitätkö, että tasolla 21 on sama tehopiste kuin tasolla 12? Joo, oikein. Jos se on valhe, sinun on kerrottava...kertoa se. Todiste siinä nyt.
Hauska peli, rakenna linnasi, aseta aseesi, se vaatii itse asiassa suunnittelua. Syy siihen, että se saa 2 tähteä, johtuu siitä, että saavuttuani tason 12 jouduin botteja vastaan, jotka ylittivät tasoni yli kaksinkertaisen, enkä voinut enää voittaa ostamatta päivityksiä oikealla rahalla. Minulla oli hyvä yhteys, toimi hyvin kaikkeen muuhun. Ymmärrän, että pelaajien välillä on otteluita, joilla on samanlainen tehotaso, mutta en koskaan nähnyt bottia alle tason 26 ollessani tasolla 12.Boteissa, joita kohtasin, oli vähintään kaksi lvl2-kilpiä ja usein yksi tai kaksi lvl1-kilpiä, vähintään neljä lvl2-asetta, kaksi tai useampi alkemisti ja neljä joukkoa joukkoja. Suurin tehotasoni oli noin 1 500, mutta lasken, että ne robotit olivat vähintään 4 000.
mehhhhh
Älä lataa, liian monta mainosta. Peli on itse asiassa hauskaa, mutta siinä on aivan liikaa mainoksia, joten vietät enemmän aikaa tyhmien mainosten katsomiseen kuin pelaamiseen.
Enemmän, mutta parempi ja ehkä jopa nykyaikainen versio, kuten ww2 tai moderni taistelu
Little Big Snake Казуальные lccp
Aluksi oli hauskaa, sitten se turhautti ja ajanhukkaa, kun minua 15 tasoa alemmat linnat voivat tuhota minut helposti ja niiden kilvet eivät koskaan mene alas, siitä tulee BS, eikä enää kannata pelata
Liikaa mainoksia, mutta se on todella mukava peli. On olemassa vaihtoehto, joka poistaa kaikki mainokset, jos teet pelin sisäisen ostoksen, joten se taitaa olla
Hauska idea, mutta pakotetut mainokset ja aseiden selitysten puute ovat turhauttavia
Olen tasolla 9 ja jouduin juuri tason 28 vastaan, korjaa sijoituksesi
Miksi ihmeessä sinun pitää nähdä kaikki henkilökohtaiset tiedot, jotka olen tuonut julkisesti saataville Gmailissani?
Hieno peli, mutta olisi mukavaa pystyä asettamaan aseita tiettyihin asioihin (vihollissoturit, aseet, valtaistuin jne.). Se antaisi pelaajalle hieman enemmän kontrollia sen sijaan, että hän voittaisi pelkällä onnella.
Siege Castles Diskarte hcu
Peli ei tunnu antavan sinulle päivityksiä tarpeeksi nopeasti, muuttuu hyvin toistuvaksi. Kehittäjä, sinun pitäisi ajatella pelaamista ennen rahaa.
Siisti peli, mutta ärsyttävää saada lyömään alemman tason ihmiset ostavat läpi
Aina odottamassa tai katsomassa samaa mainosta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...
Pitää hauskaa. Olisi kiva jos voisit zoomata
Ei vakuuttunut
Tämän on täytynyt olla tylsin peli, jota olen koskaan pelannut elämässäni...
Musta näyttö ei minnekään!!!
Minulla on ollut muutamia ongelmia pelin kanssa, joten otin yhteyttä tekniseen tukeen. kesti päivän tai kolme ennen kuin tekninen tuki palasi minuun ja lopulta he hoitivat ongelman ja korjasivat minut.
Jalokivien saaminen kestää 7 vuotta.
Rakastan peliä. Älä ymmärrä minua väärin, se voi olla hieman turhauttavaa, kun taistelen jonkun kanssa, joka on selvästi korkeampi. Mutta kaiken kaikkiaan hyvä peli.
pidän pelistä. se on tarkoitettu niille, jotka eivät halua ajatella paljon strategioita. En pidä pelistä, kun kaikki toisen joukkueen tykit tuhoutuvat ja joukot alkavat tulla linnaasi kohti, tykkesi alkavat tuhota linnaasi yrittäessään päästä joukkoinsa. en tiedä miksi tykit eivät vain jatka hyökkäämistä toiseen linnaan.
Keskity enemmän kaupungin rakennuksiin. Pääset pidemmälle nopeammin sillä tavalla.
Joskus outo mekaniikka näyttää hieman hölmöltä, kun jotkut aseiden kimppuun pyrkivät laskeutumaan takaisin päällesi. Kilvet ovat joskus outoja, ne ilmestyvät ja katoavat juuri ennen kuin ammukset laskeutuvat päällesi.....Nautin siitä omituisen selittämättömänä syy.
Sain tästä mainoksen ja ajattelin, että se olisi roskakoria. Mutta tämä peli on mahtava, mutta toivon todella, että olisi olemassa tapa edetä nopeammin
Pakotetut videomainokset eivät ole hyväksyttäviä!
Hyvä
Tarvitsee pienen palkinnon tappioista ja hieman suuremman palkinnon voitoista ilman leipää. Hieman jauhoiseksi.