Post by rerootrolasce on Feb 18, 2022 4:00:00 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Roller ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Roller IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Sky Roller 2022 version ▞▞▞
Sky Roller Arcade cnqk
Det här spelet är roligt och bra men resten är Awfull, du kan inte spela en sekund när en annons dyker upp. Spelet i sig är också så laggy att så fort jag startade, sparkade det mig ur spelet på grund av hur laggy det verkligen var. Slösa inte tid på att installera den här appen, den har inget så utmanande.
Det är bra att det inte är så mycket reklam.Det är kul
Denna app är ganska bra.
Bra spel men... det finns för många annonser jag kommer att starta en ny nivå och sedan kommer det en annons och det börjar gå efter annonsen, sedan dör jag bra koncept för många annonser
Hitta perfekta Roller Skate Trick bilder och redaktionellt nyhetsbildmaterial hos Getty Images. Välj mellan 251 premium Roller Skate Trick av högsta
Hans å Greta
Tank Hero Arcade vri
Bra hittills bara för många svåra saker som finns i spelet, snälla fixa det och jag är lycklig
Sky Roller Аркади wvdd
Top 5 Roller Sky - Composite Transient Poetry
Det här är två stjärnor eftersom det är ett riktigt roligt spel men det får mig att rasa och efter varje spel kommer det ett tillägg och det är väldigt alla 😬
Jag har ingen förklaring men jag gillar det
Idk
Det är roligt och det behöver lite uppdateringar men det är kul
Det är jete bra 😃😃
Det finns en annons var 2-3 omgång, det är svårt att spela och också lite irriterande när du måste titta på en 30 sek reklam varannan omgång. Nivåerna är för korta och spelet blir meningslöst snabbt. Jag spelade i ungefär 1-2 timmar och jag är på nivå 73 så det är ganska grundläggande inte så utmanande. Det slutade med att jag raderade men ändå kul överlag.
Aktivera roller för Marketo Sky - Adobe Experience League
Sky Roller არკადული oiu
Det här spelet är inte värt någons tid, det är bara ett spel där du flyttar fingret till vänster och höger, och ibland kan du inte ta dig ur anpassa och du måste lämna spelet och det kommer bara en annons efter den andra . Jag skulle inte rekommendera att du laddar ner det här spelet.😡.
Ladda ner VR Sky Runner på datorn gratis - WindowsApp ...
Tar lång tid att ladda ner men roligt
SÅ MÅNGA ANNONSER. Fyra sekunder in i det här spelet och en 30 sekunder lång annons spelades. Varje gång du misslyckas spelas en lång annons upp. Löjlig. Spelet såg riktigt välgjort och roligt ut. Men definitivt inte värt att slösa bort min tid på att titta på annonser mer än att jag faktiskt spelar spelet.
Roligt kanske lite för mycket reklam men annars👍
När jag först fick det här spelet såg det roligt ut men när jag spelade det var det så laggy att jag nästan kastade min telefon över mitt rum! FÅ INTE DET HÄR SPELET!!!!!! Laggy abd långsam
Jag tycker att spelet är bra men det måste förbättras på: Mindre tillägg, Lätt medelhårda nivåer, Chatta med vänner, Mindre tillägg, Hoppas du leker lite med ditt spel och ser vad jag pratar om. Också tilläggen är konstanta, det är som 20 sekunder att spela och 2 minuter att titta på annonser. Tack för din förståelse och tid.
Den var faktiskt ok🙂
Sky Roller Skating S.R.S - Foton | Facebook
det är alltid glitchy och kommer inte upp i nivå och har alltid ett konstigt block i mitten av skärmen så jag brukar förlora på grund av det och laddar aldrig
Det var ok men grodskinnet du kunde se hans underkläder och det är störande att se så om du är ett barn föreslår jag inte att du spelar det UwU
När jag förlorar på en nivå går det direkt tillbaka till nivå 1..som vad fan?!!??! Jag försökte så hårt och gick till nivå 5 och gjorde ett misstag så kom den automatiskt tillbaka till nivå 1. fixa det här problemet!! Så snart som möjligt annars kommer denna 1 stjärna att stanna på sin plats😕😬
Är du seriös? Om du misslyckas går du tillbaka till nivå ett? Det är väldigt dålig speldesign. Det är en cool spelidé men varför skulle jag spela ett spel som återställer min process efter att jag misslyckats en gång -_-
Den här appen är väldigt som du ser. Jag kan vara väldigt klumpig det är därför jag inte kan reglera att fly. Det här är väldigt roligt jag gillar det verkligen det finns många olika nivåer och jag har blivit den här bara 1 eller 4 eller fler på det är väldigt roligt det finns inte så många annonser som sagt jag hoppas du jag hoppas du gillar det här med dig
Det är ett bra spel för alla. Jag älskar det här spelet, för det är roligt. Men jag har ett problem. Det var för många tillägg. Det här är väldigt irriterande. 🤯😡Så jag har bara 3 stjärnor. 😣😏 Snälla stoppa detta Anoing-problem. Då har jag betygsatt detta med 5 stjärnor. 🧐 --Tack😎
Jag har spelat det här spelet eftersom jag var 5 l skulle lägga 5 stjärnor Jag looooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeee detta spel det är utmanande men roligt så glöm inte att ladda ner det!
Älskar det här spelet!!! Men det är SUPER l a g g y och annonser dyker upp varje omgång om du misslyckas annonsen jag ger den 3 stjärna
Jag älskar det här spelet anledningen till att jag gav det fyra stjärnor är att de inte har ansikte och det borde finnas fler stunts i spelet och de borde också ha namn, så åtgärda dessa problem
Det fortsatte att logga ut mig från spelet, det är ett dåligt spel, jag rekommenderar verkligen att du skaffar ett annat spel som inte loggar ut spelet och som inte har dålig kvalitet. DETTA ÄR ETT FRUKTANSVÄRT SPEL, LADDA NÅGOT BÄTTRE OCH NÅGOT SOM GÖR SIGT
Det här spelet är så bra och rullande himmel
Roller Splat! Förvåna!!! Topp 10 betalda iPhone-spel. Minecraft; Se upp! Plague Inc. Bloons TD 6; Geometri Dash; Rebel, Inc. Livets
Sky Roller All Levels Mobi Game iOS, Android Game, Mobile Game #skyroller #Stickcolors #Gameplay #mobilegame #androidgameplay #gaming.
Sky roller är kul för det är faktiskt ganska lätt och gubbarna är riktigt bra
Så bh! Man kommer in i känslan att ha egna det är som ens identitet. Jag älskar detta spel och tror många barn gör det också...!!!
Anledningen till att det är tre stjärnor är för att det var ett roligt spel men det lät mig inte spela, vänligen fixa
Sky Roller Arcade ztgi